Pytania i odpowiedzi

Jak długo realizowane są zamówienia?

Zamówienia realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie od poniedziałku do piątku. Standardowy czas realizacji zamówienia to 1 dzień roboczy.

 

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Swoje zamówienie możesz opłacić za pomocą przelewu natychmiastowego (wybierasz wówczas swój bank), wpłaty bezpośrednio na konto sklepu lub podczas odbioru przesyłki.

 

Czy zamówienie mogę opłacić przy odbiorze?

Tak, wystarczy, że podczas składania zamówienia wybierzesz opcję przesyłki pobraniowej. Przesyłki pobraniowe realizowane są także w paczkomatch.

 

W jaki sposób mogę wykorzystać kod rabatowy?

Jeśli posiadasz kod rabatowy, to wpisz go podczas składania zamówienia w dedykowane pole, wyświetlone po prawej stronie formularza.

 

Czy mogę zwrócić kosmetyki do sklepu?

W ciągu 14 dni od daty od daty otrzymania przesyłki możesz odstąpić od umowy kupna-sprzedaży, a więc zwrócić zakupione kosmetyki. Aby dokonać zwrotu poinformuj nas o tym mailowo, wysyłając wiadomość na biuro@millaflux.pl . Możesz skorzystać z wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który znajduje się na końcu Regulaminu. Następnie odeślij produkt do nas, pamiętając o tym, by był bezpiecznie zapakowany - tak, jak wysłaliśmy go do Ciebie. Odsyłany produkt nie może być używany ani zniszczony, musi posiadać oryginalne opakowanie wraz z kompletem metek i elementów zabezpieczających.

 

W jaki sposób mogę się skontaktować ze sklepem?

Napisz do nas na biuro@millaflux.pl lub wyślij nam wiadomość na naszym profilu na Facebooku - odpowiadamy błyskawicznie!

 

Czy za każdy przedmiot muszę płacić osobno?

Nie. Koszt wysyłki jest jeden, niezależnie od sumy zakupionych przedmiotów.

 

Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?

Nie. Zakupów można dokonywać również bez zalogowania. Zarówno zalogowani jak i nie zalogowani klienci otrzymują od nas informacje o postępach realizacji zamówienia i numer listu przewozowego, kiedy paczka zostanie już wysłana. Jednak po założeniu konta będą mogli Państwo za pomocą własnego panelu zarządzać swoim kontem i zakupami w sklepie. Rejestracja daje również możliwość korzystania z wysyłki pobraniowej.

 

Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie?

Po założeniu konta można wejść do własnego panelu użytkownika i zarządzać zakupami w sklepie. Można wtedy obejrzeć historię zakupów i zapoznać się z postępami aktualnie złożonego zamówienia. Nie trzeba również za każdym razem wpisywać danych adresowych potrzebnych do wysyłki, można je jednak wówczas w dowolnym momencie zmienić. Dodatkowo możemy wysłać ci zamówienie przesyłką pobraniową.

 

Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie możecie Państwo zobaczyć na jakim etapie realizacji jest zamówienie. Jeśli nie posiadacie Państwo konta możecie zasięgnąć informacji wysyłając maila na adres biuro@millaflux.pl. Wszyscy klienci, zarówno posiadający konto jak i nie posiadający go, otrzymują od nas informacje mailowe o przyjęciu zamówienia do realizacji i o jego wysłaniu (wraz z numerem listu przewozowego).

 

Czy sklep wysyła paczki za granicę?

Tak. W celu wyboru takiej opcji należy wcześnie skontaktować się z nami meilowo na adres biuro@millaflux.pl aby ustalić dokładny koszt wysyłki.

 

Nie mogę dodać do koszyka potrzebnej mi ilości sztuk produktu. Co mam zrobić?

Powodem takiej sytuacji może być brak w magazynie żądanej ilości sztuk towaru. W celu dowiedzenia się, czy możliwy jest zakup większej ilości sztuk prosimy o kontakt mailowy.

 

Czy mogę  odebrać zamówienie osobiście?

Tak, wystarczy w momencie wyboru opcji dostawy zaznaczyc „Odbiór osobisty” a następnie skontaktować się z nami w celu ustalenia szczegółów odbioru.

 

Czy mogę edytować zamówienie?

Złożone zamówienie może edytować tylko obsługa sklepu. Zmiany można dokonać poprzez meilowy kontakt z nami. Najlepiej wcześniej przygotować sobie numer zamówienia, którego dotyczą zmiany. Zmienić można praktycznie wszystko: od adresu, przez numer telefonu do poszczególnych przedmiotów. ZMIAN MOŻNA DOKONAĆ  JEŻELI ZAMÓWINIE NIE ZOSTAŁO JESZCZE ZREALIZOWANE. Po realizacji przez nas zamówienia, zmiany są niemożliwe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl